Нам 28 років!

Стабільні та якісні послуги для кожного!

Інтернет

  • Пн.-Пт.:
    09:00-19:00
    Сб.:
    10:00-18:00
    Нд.:
    вихідний

Технічна підтримка

  • Цілодобово 24/7/365

Інструкція з налаштування Microsoft Outlook

Покрокова інструкція по налаштуванню пошти в Microsoft Outlook по протоколах IMAP і POP3.

1. Запуск програми

Відкрийте у меню Пуск – Всі програми і запустіть Microsoft Office Outllok.  В “Сервіс” (Tools) відкрийте “Облікові записи користувачів” (E-mail Accounts).

Nalashtuvannja-Outlook-Expess-1

Якщо ви запустили програму у перший раз, перейдіть до розділу “Створення нового облікового запису”.

2. Створення нового облікового запису

Оберіть пункт “Створення нового облікового запису електронної пошти” (Add a new e-mail account) і натисніть кнопку “Далі” (Next).

Nalashtuvannja-Outlook-Expess-2

Оберіть тип серверу POP3, натисніть “Далі” (Next).

Nalashtuvannja-Outlook-Expess-3

3. Налаштування облікового запису

Заповнюємо наступні поля:

  • У поле “Введіть ім’я” (Your name) Введіть будь-яке прийнятне ім’я. Воно буде відібражатися у рядку “Від” (From) у листах, що ви відправлятиме.
  • У поле “Адреса електронної пошти(E-mail adress), введіть адресу вашої поштової скриньки.
  • У поле “Сервер вхідної пошти (POP3” (Incoming mail server) (POP3) потрібно ввести адресу POP3 сервера у вигляді mail.<ваш домен> або  адресу сервера, на якому розташовано вашу скриньку (da1.adamant.ua/da2.adamant.ua…daN.adamant.ua/cpanel1.adamant.ua).
  • У поле “Сервер вихідної пошти” (Outgoing mail server (SMTP) введіть SMTP адресу сервера Вашеого провайдера Інтернет, якщо він не блокує вам SMTP, то можете вказати ті ж самі значення, що й у попередьньому налаштуванні.
  • У поле “Користувач” (User name) введіть login, який ви встановили для скриньки у вигляді login@ваш_домен;
  • У поле Пароль (Password)-введіть пароль від поштової скриньки з урахуванням регістру літер (великі та маленькі літери – різні з точки зору сервера).
  • В Додаткових налаштуваннях відмітьте  “smtp сервер потребує перевірки автентичності” на вкладці “сервери вихідної пошти”.

Перевірте, чи позначено поле Запам’ятати пароль(Remember password) (якщо ні –  то позначте). Не натискайте кнопку “Перевірка особового запису” – вона часто працює некоректно.Особовий запис ми перевіримо на наступному етапі.

Nalashtuvannja-Outlook-Expess-4

Натисніть “Далі” (Next). У наступному вікні натисніть кнопку Готово  (Finish)

Налаштування закінчено!

4. Перевірка функціонування пошти

Для перевірки роботи пошти, обміняйтесь будь ласка листами з іншою поштовою скринькою (наприклад, на ukr.net)

Натисніть кнопку “Відправити та отримати” (Send and Receive) або у меню оберіть пункт Сервіс – Відправити та отримати (Service-Send and Receive). Якщо відправлений лист буде отримано за кілька хвилин – пошта налаштована правильно.