Нам 28 років!

Стабільні та якісні послуги для кожного!

Інтернет

  • Пн.-Пт.:
    09:00-19:00
    Сб.:
    10:00-18:00
    Нд.:
    вихідний

Технічна підтримка

  • Цілодобово 24/7/365

Інструкція з налаштування Microsoft Outlook Express

Покрокова інструкція по налаштуванню пошти в Microsoft Outlook Express по протоколах IMAP і POP3.

1. Запуск програми

Запустіть програму Outlook Express через головне меню Windows: Усі програми – Outlook Express Відкриється головне вікно програми, у якому відображено локальні теки (вхідні, вихідні, відправлені та видалені повідомлення).

Nalashtuvannja-Outlook-Express-1

2. Створення нового облікового запису

Перейдіть до пункта меню “Сервіс – Облікові записи…” (Tools-Accounts…).

Nalashtuvannja-Outlook-Express-2

У вкладці “Пошта” (Mail)  (вона відкрита за замовчанням) відображено вже створені облікові записи. Натисніть кнопку “Додати” – “Пошта” (Add-Mail).

Nalashtuvannja-Outlook-Express-3

У поле “Ім`я, що відображене” (Display Name), введіть будь-яке потрібне вам ім’я або назву вашої компанії. Це ім’я відображатиметься для отримувачів ваших листів у полі “Від:”

Nalashtuvannja-Outlook-Express-4

Натисніть кнопку “Далі” (Next)

Потім введіть адресу e-mail (адресу скриньки, чук ви створили у своємоу особоистому кабінеті) і натисніть кнопку “Далі” (Next).

Nalashtuvannja-Outlook-Express-5

3. Налаштування облікового запису

Введіть у наступному вікні адресу серверів електронної пошти:

  • Зі списку  “Сервер вхідних повідомлень” (My incoming mail server is a), що випадає,  оберіть РОР3.
  • У поле “Сервер вхідних повідомлень” (Incoming mail server (POP3, IMAP или HTTP) введіть адресу серверу РОР3,  у вигляді д как mail.ваш_домен або адресу серверу, на якому ви створили поштову скриньку, наприклад da1.adamant.ua.
  • У поле Сервер вихідних повідомлень (Outgoing mail server(SMTP)) введіть адресу SMTP серверу Вашого провайдера Інтернет (компанії, що надає вам послуги доступу до Інтернет) або, якщо ваш провайдер не блокує 25-й порт (порт smtp): smtp.ваш_домен або адресу поштового серверу Адамант, на якому ви створили поштову скриньку: da1.adamant.ua
Nalashtuvannja-Outlook-Express-6

Перевірте, чи правильно ви  введли всі дані і натисніть кнопку  “Далі” (Next).

У наступному вікні дані облікового запису:

  • у поле “Обліковий запис” (Account name) введіть login, який ви вказали під час створення скриньки у вигляді  user@domain.com,.ua де user— ім’я скриньки, а замість domain.com.ua введіть свій домен.
  • У поле Пароль (Password)– ваш password, який ви вказали під час створення скриньки. Пароль треба вводити з урахуванням регістру літер (великих чи маленьких).
Nalashtuvannja-Outlook-Express-7

Порахуйте кількість точок у полі “Пароль” і порівняйте його з кількістю символів у вашому паролі. Якщо кількість однакова – поставте галочку “Запам’ятати пароль” (Remmember Password) і натисніть кнопку “Далі” (Next), а потім – кнопук “Готово” (Finish).

Далі увійдіть до пункту меню “Сервіс->Облікови записи”, оберіть ваш обліковий запис і натисніть на кнопку “Параметри”. На закладинці “Сервери” поставте галочку біля пункту “Переівірка  автентичності користувача”.

Nalashtuvannja-Outlook-Express-8

4. Перевірка функціонування пошти

Щоб упевнитися, що пошта працює правильно, відправте повідомлення собі. Для цього у панелі інструментів оберіть кнопку “Створити” (Create a new message). З’явиться вікно, у якому у поле “Кому” (To:) введіть свою адресу електронної пошти, у поле “Тема” (Subject) – якусь назву, а у велике текстове вікно – будь-який текст, після чого натисніть кнопку “Відправити” (Send) на панелі інтструментів у цьому вікні.

Nalashtuvannja-Outlook-Express-9

У головному вікні програми натисніть “Доставити пошту”. Зайдіть в папку “Вхідні” (Inbox), де має бути нове повідомлення (не обов’язково одне, їх може бути кілька). Якщо ви отримали власне повідомлення, яке створили вище- пошта працює!