Нам 28 років!

Стабільні та якісні послуги для кожного!



Прейскурант вартості додаткових послуг


Послуга Ціна, грн
Підключення абонента 1,00*
Повторне підключення (для абонентів, договір з якими був розірваний Виконавцем в односторонньому порядку) 150,00*
Вартість виклику технічного фахівця для усунення несправностей в Зоні відповідальності Виконавця в робочий час (з 9:00 до 18:00) 0,00
Вартість виклику технічного фахівця для усунення несправностей в Зоні відповідальності Замовника в робочий час (з 9:00 до 18:00) 100,00**
Усунення несправності оплачується окремо згідно наступних тарифів:
  • Заміна конектора RJ-45
  • Підключення розетки RJ-45
  • Буріння додаткових отворів в стіні (за 1 од.)
  • Ремонт кабелю в приміщенні Замовника
50,00
50,00
50,00
50,00
Вартість виклику технічного фахівця для усунення несправностей в неробочий час (з 18:00 до 20:00) 200,00***
Вартість виклику технічного фахівця для усунення несправностей в Зоні відповідальності Замовника в робочий час в приватному секторі (з 9:00 до 18:00) 200,00
Налаштування WiFi — роутера (у приміщенні Замовника) 100,00
Налаштування Smart TV (у приміщенні Замовника, в залежності від моделі) 100,00
Надання однієї чесної IP- адреси/місяць (включено у вартість послуги) 0,00
Зміна чесної IP-адреси (одноразово за кожну зміну) 100,00
Додаткова «біла» IP-адреса (грн/міс) 30,00
Зміна діючого тарифного плану (за умови подання заявки на зміну до 20-го числа поточного місяця!) 0,00
Подовження/заміна кабелю в приміщенні Замовника (без укладання, за 1 метр) 9,00

* Плата за підключення вноситься абонентом при укладенні Договору на надання послуг з доступу до мережі Інтернет. У вартість підключення, не входить налаштування абонентського обладнання (Wi-Fi роутер). Оплата здійснюється окремо, згідно чинного Прейскуранту.
Виклик технічного фахівця — виїзд фахівця для усунення несправностей в терміни, погоджені сторонами, після надходження заяви від абонента про виникнення несправності:
**- виклик майстра включає в себе діагностику несправності безпосередньо у абонента (за адресою підключення).
***-виїзд фахівця для усунення несправностей в неробочий час (з 18:00 до 20:00) сплачується абонентом незалежно від того, в чиїй зоні відповідальності була виявлена несправність (абонента або провайдера).

ВАЖЛИВО: щомісячна плата всіх тарифних планів, включає в себе плату
за підтримку функціонування безпосереднього з'єднання (резервування порту) в розмірі 12 грн. 00 коп.